Jeleniogórski Budżet Obywatelski 2024

Składanie wniosków jest możliwe w terminie
od 22.05.2023 r. od godziny 8:00
do 12.06.2023 r. do godziny 10:00

Składnie wniosków z propozycjami zadań odbywa się na formularzu elektronicznym za pośrednictwem platformy internetowej dostępnej na stronie www.jeleniagora.pl.

Etapy składania wniosku:

  1. Załóż profil Wnioskodawcy podając odpowiednio imię i nazwisko, adres e-mail
  2. Odbierz pocztę e-mail w celu potwierdzenia poprawności założonego konta Wnioskodawcy (system automatycznie wygeneruje powiadomienie na wskazany podczas rejestracji adres e-mail).
  3. W otrzymanej wiadomości otrzymasz link pod którym aktywujesz swoje konto oraz ustanowisz hasło - postępuj zgodnie z zasadami podanymi na stronie oraz zawartymi w wysłanych wiadomościach e-mail.
  4. Zaloguj się na swój profil Wnioskodawcy.
  5. Wypełnij wniosek na formularzu elektronicznym za pośrednictwem platformy internetowej - system automatycznie wysyła wniosek do urzędu.
  6. Śledź na bieżąco swój profil Wnioskodawcy, na którym pojawią się informacje o kolejnych etapach oceny złożonego wniosku, w tym również ewentualne wezwanie do uzupełnienia braków formalnych lub złożenia dodatkowych wyjaśnień. Po uzyskaniu pozytywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosek wyświetli się na liście głównej wniosków poddanych pod głosowanie.
  7. Oczekuj na rozpoczęcie głosowania.

Szczegółowe informacje zawarte są w regulaminie.

Zaloguj się lub zarejestruj w profilu Wnioskodawcy