Jeleniogórski Budżet Obywatelski 2023

REJESTRACJA DO PORTALU

Załóż profil Wnioskodawcy podając odpowiednio imię i nazwisko, adres e-mail. Odbierz pocztę email w celu potwierdzenia poprawności założonego konta Wnioskodawcy (system automatycznie wygeneruje powiadomienie na wskazany podczas rejestracji adres email).

Rejestracja składa się z trzech etapów:

  1. Wypełnienie poniższego formularza.
  2. Odczytanie wiadomości e-mail (adres podany w formularzu) w którym znajduje się link aktywujący konto - gdzie Wnioskodawca ustanowi hasło do konta.
  3. Po dokonaniu aktywacji konta (kliknięcie w link) osoba rejestrująca konto będzie posiadała możliwość złożenia wniosku do urzędu.

REJESTRACJA BĘDZIE MOŻLIWA:

od dnia 09.05.2022r. od godziny 8:00
do dnia 23.05.2022 r. do godziny 12.00

Zarejestruj się:

 Rejestracja nowego konta
podany adres e-mail pasuje do wzoru: moja-nazwa@moja-domena.plpodany adres e-mail nie został wprowadzony lub jest błędy, wpisz wg wzoru: moja-nazwa@moja-domena.plWpisz adres e-mail (małymi literami) który będzie identyfikatorem konta.
Uwaga: Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny pod którym znajduje się formularz za pomocą którego ustawia się hasło do swojego konta - to pole jest obowiązkowe.
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znakówWpisz imię użytkownika - pole jest obowiązkowe.
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znakówWpisz nazwisko użytkownika - pole jest obowiązkowe.
Wyrażenie zgody jest nieobowiązkowe ale konieczne do kontynuowania procesu rejestracji nowego konta.

Jeśli konto zostało utworzone możesz przejść do strony logowania: