REJESTRACJA DO PORTALU


Załóż profil Wnioskodawcy podając odpowiednio imię i nazwisko, adres zamieszkania/siedzibę przedsiębiorstwa, numer PESEL/NIP, adres e-mail oraz ustanów login (użytkownik) dla swojego konta. Odbierz pocztę email w celu potwierdzenia poprawności założonego konta Wnioskodawcy (system automatycznie wygeneruje powiadomienie na wskazany podczas rejestracji adres email).


Rejestracja składa się z trzech etapów:

  1. Wypełnienie poniższego formularza.
  2. Odczytanie wiadomości e-mail (adres podany w formularzu) w którym znajduje się link aktywujący konto.
  3. Po dokonaniu aktywacji konta (kliknięcie w link) zostanie wysłany e-mail z hasłem do konta, hasło może (powinno) zostać zmienione po zalogowaniu do profilu Wnioskodawcy.

Zarejestruj się:

Jeśli konto zostało utworzone możesz przejść do strony logowania:

Aktualnie w Budżecie Obywatelskim:

do 31.12.2017r.

Weryfikacja formalno – merytoryczna wniosków

Używamy Cookie

Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej

Wyrażasz zgodę?

TAK
NIE